dimarts, de gener 31, 2006

Anim, Ramon! Jo t'entenc.

Senyor Ramon, m'alegro de no haver-te pressionat, tal com havia pensat fer, fa uns dies. Tinc moltes ganes de tenir a les mans el recopilatori, i escoltar-lo cent vegades (enlloc d'anar canviant de CD continuament per escoltar el repertori sencer).
Tota la setmana pensava: "Quan ens farà arribar aquesta bellíssima persona (llegeixis "Ramon") el CD dels pebrots?". I la veritat és que no pensava que podies anar tan agobiat. Estic carregat de paciència per aguantar una setmana més, si cal. I espero que no, jeje, però I'm ready.
Endavant, la mitja marató és en realitat per a tú una marató sencera, i sé que l'acabaràs, en forma d'extra de 24 pàgines o no recordo quantes, i et sentiràs satisfet. Mentrestant, he de dir que estic força entretingut fent el planning del meu hort per aquest any. Començant pels alls, cols, enciams, tomates... El mes de gener havia de plantar els alls, però aquestes nevades i pluges m'han fet pensar que és millor esperar al febrer per inaugurar l'hort aquesta temporada.
I després d'aquest canvi de tema, em despedeixo i me'n vaig a dormir. Salut!

I bon començament de setmana!! Amb energia!!

VICTOR

Per cert, ja he aconseguit publicar articles amb el meu propi pseudònim: "Fiddleman". A partir d'ara, si soc capaç de repetir-ho, no firmaré per què ja sabreu qui soc, ok? I la Michelle no se qui és, tampoc. Administradoooó!! Qui éeees?