divendres, de maig 12, 2006

El disc de Malva

He provat d'escriure aquest post mil vegades. Però està gafat, segur. O se m'ha esborrat, penjat l'ordinador, enviat però no publicat... o l'he hagut de tancar a mitges perquè arribaven clients. Una merda. En fi, que només volia dir que em va agradar moltíssim tot el que vaig escoltar i el que vaig veure el passat assaig. Veure que unes ja fantàstiques cançons han pogut créixer tant amb una producció es trempador (Miqui, enhorabona mestre). I la actitud de la banda, fent confiança al producer i amb aquelles poc dissimulades ganes d'entrar a gravar. Tot fa pensar que el futur àlbum de Malva no serà un disquet més. Senyors, s'en parlarà. Ho vaticino.

Neologisme que fa referència al meu estat mental.

Setmanarrea: Diarrea de llarga duració.


Salut.

Escolto: Te quiero. Miqui Puig y el Gran Conjunto Eléctrico