dimarts, de febrer 14, 2006

Visita concertada el 15 de febrer

Amics, em retiro uns dies.
M'esperen demà a les 8:00 a l'hospital, en dejuni, per prendrem un troç de mí que crec que no trobaré a faltar.
Maleïdes les ganes d'estirar-me sobre la dura i freda taula del quiròfan, intentant convéncer-me inútilment de la professionalitat del cirurgià, abans d'adormir-me. Però és que soc molt seriós amb això de les visites concertades, i em sabria greu decepcionar al cirurgià, imagineu si entra al quiròfan tot convençut amb el seu bisturí... i no em troba! Pobre tio, no? Doncs res, allà estaré.
I em trobo un xic atontadet, fàcilment emocionable. I és que tinc la mania de no expresar prou els nervis, i el meu estómac se n'ocupa, en la meva absència. No m'allargo més, ja ens veurem i us mostraré la meva nova cicatriu, magistralment cosida per la neta miop de Frankenstein.